• St Patrick en fleurs


  • Commentaires

    1
    Lundi 4 Mars à 10:15

    Hej min söta vän

    Bedårande och underbar kreation!

    Jag hoppas du haft en trevlig helg!?

    Helgen är till ända och en ny vecka har börjat.

    Vädret över helgen har varit grå med regnskurar. Idag är marken täckt av frost och det ser ut att bli en vacker dag.

    Här i Sverige firar vi ingen särskild mormor/farmor dag utan vi firar alla mammor på Mors Dag som infaller den 26  maj i år. Jag är mormor till 2 flickor och farmor till 2 pojkar, inga barnbarnsbarn ännu.

    Igår förmiddag tittade jag på Vasaloppet som visades på TV.  Vasaloppet på skidor återkommer varje år första söndagen i mars. Det är 9 mil långt och det har blivit som en folkfest. Vasaloppet går i Dalarna i mellan Sverige  och jag har varit där och campat flera gånger på sommaren. Där är väldigt vackert.

    Jag önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Lundi 4 Mars à 10:50

        Merci beaucoup Prétulia !

        Ici chez nous du vent mais le soleil est là c'est agréable

        Passe une belle semaine

        Bisous

    2
    Lundi 4 Mars à 16:49

    C'est .  Quel talent tu as ma petite rêveuse, bravo!  Encore une que j'aimerais beaucoup avoir à mon nom Cécile, si cela te tente.

    merci ma petite Fée!

      • Mardi 5 Mars à 04:47

        Merci ma jolie

        Je te prépare ça!

        Bisous

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :